I paradiset

Jag är i Baños igen. I vattnefallens, äventyrens och drömmarnas land. Vi vaknar varje morgon till fågelkvitter och frisk luft. Med gröna berg som håller om oss vart än vi tittar. På kvällarna doften av daggvått gräs och syrsornas konsert i örat. 
Malin beskriver det som ett lilleputteland, jag som paradiset. Fanns det en Edens lustgård så borde det vara här. Jag tror inte skönheten, naturens påtaglighet och dofterna kan beskrivas. Kanske lyckas bilder lite bättre. Det blir ett axplock från helgen då vi hyrde mountainbikes och susade fram på ringlande bergskanter, hoppade från broar, beundrade dånande vattenfall och hyrde hästar för en ritt upp mot vulkanen Tungurahua.



















/Matilda

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh så fint! Härligt att ni hittar på så mycket saker, alldeles alldeles underbart!

puss Lotta

2009-11-16 @ 19:09:25
Postat av: Anonym

2009-11-17 @ 20:56:03
Postat av: Mamma

Jag minns också Banos med lyckokänslor!!

Jag blir sååå avundsjuk på er.

Men också glad för er skull.

Kramar Mamma

2009-11-17 @ 20:57:54
Postat av: monica

Detta är vad jag kallar c-uppsats! :D:D

2009-11-17 @ 21:43:24
URL: http://monicaolofsson.se
Postat av: Kristina

Haha word Monica!

Fan va härligt det ser ut :) Och nu vet jag att i alla fall Henrik har tackat ja till pressprojektet (enligt Maria o Johanna)!

2009-11-18 @ 11:17:30
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Agge

Yeahhhhh Matilda!!!! Ni ser ut att må bra ;)))) Fina bilder!! Hoppas ni har de bra ute i djungeln och inte blivit bortrövade av djuren ;)))

Ta hand om er!! Puss kram

2009-11-19 @ 07:41:22
Postat av: Pappa

Även jag minns de underbara dagarna i Banos. Minns en underbar restaurang som du rekommenderade. Så underbart gott rödvin. Längtar efter dig



KRRRRRRRRAAAAAAAAAMMMMMMM

2009-11-27 @ 22:05:38
Postat av: Matilda

Mamma och pappa: Ja visst är det underbart där! Önskar ni kunde vara här med. Längtar efter er!

kramar

2009-11-28 @ 06:21:24
URL: http://sugarcanesandocelots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0